Torsdag

Tänk att jag känner mig så matt!
Har äntligen kommit igång med lite träning igen. Jag och Inga har varit ute och sprungit två gånger i veckan. Men fybubblan va kass jag är igen. Känns som om all träning från förra året är som bortblåst. Förbannelse över vintern! Det enda man sitter med när den är över är slask och valspäck. Äckligt!


Annars äre fint!
Och alla val som jag tjatat om kan jag väl lika gärna berätta om för er som inte visste. Jag har nämligen sökt Lärarprogrammet på Göteborgs Universitet. Finns ju ingen säkerhet att jag kommer in, men man kan ju alltid hoppas. Med mina killer-betyg ska det väl inte vara så svårt! Yey me!


Nu säger jag godnatt till världen.


Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback