17 december

Hallelujah!
Är det verkligen så att jag fått blogglusten tillbaka? Hoppas, hoppas, hoppas!

Uppe i gryningen redan en timme innan klockan skulle ringa. Skönt att slippa behöva stressa. Tog en långdusch, åt frukost i lugn och ro, och se på tusiken, jag hinner till och med uppdatera bloggen. Idag bär det nämligen av till Svenstavik för ett besök på underbara Arbetsförmedlingen. Yey! Känner på mig att jag kommer få ett jobb så fort jag kliver över tröskeln...
Har förövrigt varit till Svensta tre gånger den här veckan, kanske lika bra att man flyttar dit??


Och nu till något sorgligt.
Min kära, trofasta telefon har gått i graven. Efter Thailandsresan svek den lilla kroppen sig själv. När man inte längre kunde svara i telefonen bestämde jag mig för att det var dags att gå vidare. Tur att mor min precis förlängt sitt Telia-abbonemang, och fick en gratis telefon på köpet. Så goodbye Sony Ericson, and hello Samsung!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. tack Emelie!

Och jag får beklaga sorgen, nu när din mobil gått i graven :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback