Ambitiösa Lotta.

Efter besöket på Ams idag har jag som väntat jobben staplade på hög.. eller inte. Dock har jag planer för nya året som jag hoppas innerligt att jag genomför, och inte bara låter det rinna ut i sanden, som med allt annat..

Anyways.

Känns som om jag legat på högvarv hela dagen. Jag har handlat, lagat mat, friserat både Micke, Erika och Leon, varit till återvinningen, åkt med posten. Jag känner mig som en äkta hemmafru. Om jag nu ser det som mitt framtida yrke kan väl diskuteras - jag är nämligen så trött att jag redan ligger nedkrupen i bingen.
Och imorn ska farmor klippas, och pepparkakor ska bakas.
Bara en vecka kvar till jul nu people ;)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är bäst, men du skulle sagt till innan du åkte till Svenstet ju! :S

2010-12-17 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback