Krullboll!

Åhhhh, va less jag blir.
Läser Foki's blogg och ser detta.




"Ni kanske kommer ihåg skådespelaren Kirsten Dunst som blev känd genom filmrollen i Spider-Man-filmerna?"


Ni kanske kommer ihåg?
Vi lever väl för fan inte under en sten!

Och vadå känd genom Spiderman (inget jävla bindestreck i Spiderman sist jag kollade)? Har hon helt missat filmerna En vampyrs bekännelser, Jumanji, Bring it on, Get over it, Wag the dog?

Och till råga på allt så har hon stavat namnet fel på bilden...


Ursäkta, men jag irriterar mig på folk som tror de vet allting, när det är helt fel! Ännu mer när det är Foki, den perfekta lilla japanar'n, som i varje inlägg skriver "Visst är mitt land fint? Visst har vi fina skoluniformer i mitt land?" om Thailand. Gaaaaah, var bara tvungen att avreagera mig lite..


Snart skriver jag ett mer trevligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahah jävla blåsta Made in Taiwan subba! Som om hon vart känd genom den filmen XD Hahha som du säger! Kirsten Dunsts stora genombrott fick hon i En vampyrs bekännelser då hon var en BARNSKÅDIS!!! -Hallå??! XD Idiot... Men detdär med spiderman med bindestreck kan jag svara på. Puckona på översättningscentrumet för filmer här i sverige stavade spiderman just så när någon sa det namnet på filmen. Så på just den punkten kan inte den lilla taiwanesen veta bättre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback