Lördag

Ja, glömde ju helt berätta att jag fick hem två filmer i brevlådan igår. En från julafton i Rätan '09. Och en från det svenska besöket i Tyskland i december. Jag fick se när farmor öppnade mina klappar, och uppleva hur Lillebo spenderade sin första jul. Oslagbart!

Nu har jag iallafall bäddat rent, duschat, ansiktsmask, borstat tänderna i en halvtimme, och tagit på mig rena kläder. Känner mig lite friskare faktiskt. Även om jag inte spyr längre, så är magen inte riktigt som den ska =(

Undra vad man ska hitta på nu då.
Imorgon ska jag iallafall på byn och städa.
Drygt, men peningar blir det ju iallafall.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja vad kul att filmerna kommit fram, och att dom blev uppskattade=)

2010-02-06 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback