Onsdag

40 minusgrader i Sverige! Är ni seriösa?
Jag lider verkligen med er, och är lite halvrädd över tanken på att komma hem. Tur att jag återvänder i sommar. Inte en sådan stor omställning förhoppningsvis.

Idag har vi iallafall haft jättefint väder här. Sol, och 11 plusgrader. Sov länge imorse pga att jag mådde dåligt igårkväll. På eftermiddagen tog Inga och jag barnen och gick på promenad i det sköna vädret. Jag hade tillochmed vår/höstjacka på mig. Vi gick till sjön, och Lasse kastade stenar i vattnet och i mitt öra. Inga, Kjell och Rasmus gick hem tidigare än jag och Lasse. Då byggde vi en sandborg, åkte rutschkana, och tittade på hästar.

En fin dag helt enkelt.
Bjuder på några bilder.







Kommentarer
Postat av: Mamsegull

F-n va härligt engen is på sjön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback