Utvecklingen ..

Okej. Dagen har varit okej.
Sista vomationen skedde runt åtta snåret imorse. Med skakiga ben lyckades jag dra mig upp från toagolvet och tillbaka till sängen. Och där har jag legat tills nu. Har haft lite besök bestående av Inga och Rasmus. Rasmus ville klättra upp i min säng och leka med mig. Kanske inte världens bästa idé, särskilt inte med spyhinken brevid mig..

Dagens kost; Vindruvor och salta pinnar.
Kanske ett nytt bantningsknep?

Känner mig fortfarande lite skakig i huvudet, och nyss när jag klev upp en sväng så var även benen inte som dom skulle. Vet inte om det beror på sjukdomen, eller den så otroligt varierande kosten dagen hade att erbjuda.

Kan ju glädja mig med att februari knatar på som om den inte gjort annat. När februari är över händer det grejer. Och det ser vi med glädje fram emot. Nu ska jag glo på Aladdin. Hare bra!


Jag och Inga,
med Kiel-Göteborg-färjan i bakgrunden =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Inte trodde jag att magsjuka kunde smitta via MSN men så är nog fallet.

Bra att Du känner dig bättre iaf.

Jobbar med mina årsavräkningar!

Puss

Postat av: Pappa Din

Har Du fått filmerna?

2010-02-06 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback