Onsdag



Jag kan glatt meddela, att jag är färdig med mitt pussel.
Tre dagar tog det, timmar vet jag inte. Men det är finito.
Undra om det blir ett nytt på måndag då kanske? ;)

Imorn ska Rasmus på operation i Heidelberg. Lasse och Kjell är på kindernest hela dagen. Så med andra ord har jag morgondagen ledig. Antar att det blir att jag åker till Karlsruhe. Det är ju praktiskt taget "min" stad, och jag vet hur jag tar mig omkring. Och torsdag innebär ju faktiskt att Ettlinger Tor ÄR öppet. På riktigt! Affärerna också.

Tippar på en tidig kväll ikväll.
Det kändes rätt på något vis.

Godnatt gullisar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vaa, är det öppet? Jag tror jag svimmer.

2010-01-21 @ 08:15:03
Postat av: Pappa Din

Puss(el) på Dig då!

2010-01-21 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback