En liten update..

Förtrösta inte för att jag aldrig uppdaterar bloggen. Ni borde vara glada för min skull att jag faktiskt har bättre saker för mig. Med andra ord, jobbar, eller är full. Har blivit mycket av båda på sistone..
Fredagen var jag nämligen i Östersund på studenten.
Och på lördag bjöds det på middag på 25an. Inte kan man låta bli då heller.

Efter jobb 7-16 idag var det en fröjd att bli bjuden på middag hos Mike the Man. Hans andra halva jobbar nämligen kväll, och han och Lelle kände sig vilsen utan en kvinna i huset. Klart man ställer upp.

Eftersom mitt rum fortfarande är under renovering så står datorn mest och samlar damm. Jag sover inne hos Ellinor, och vi fördriver mest tiden med att kolla på Vänner och SATC.


På lördag är det tjejkväll i staden!
SkitCissi som inte är hemma =(


Kommentarer
Postat av: C

Fy fan vad jag saknar dig din prutt!! <3

2010-06-08 @ 17:06:21
Postat av: Madde

Kommer bli sweet som fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback