Kungligt bröllop!

Jo, men det är klart jag såg bröllopet.

Ni må har hört mig förbanna detta bröllop innan (eller mest hur uppblåst det är), och det står jag för. Men samtidigt, så är ett bröllop alltid ett bröllop..

En regnig lördagseftermiddag samlades fyra kvinnor av Thunellvägen. Frisyrer, klädsel och makeup. Maten och vinet flödade tillsammans med tårarna när kronprinsessan sa ja till sin prins Daniel.


Ellinor fixade finfrisyr på mig.


Uppklädda flickor.






Champagne och jordgubbar!



SKÅL!



Ellinor var fin med tiara.



Efter ett par glas. Vi bjuder på den, eller hur Sara?

 


Anyways. Congrats till Victoria och Daniel =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh my god... =) Klart vi bjuppar på den!

Postat av: Erika

Tävla om ett valfritt diskset på Mikadesign.blogg.se



det har jag gjort! :D

2010-06-22 @ 17:50:54
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback