Fin Fredag

Förlåt att jag aldrig uppdaterar.
Har mycket snurrandes i skallen för tillfället, och då får helt enkelt bloggen ligga på is ett tag. Vet inte ens varför jag känner tvånget att uppdatera minst en gång per dag...

Igår hade vi iallafall finfint väder, med 15 grader och sol.
Jag och Inga kollade på en fin film på kvällen, Once. Tar mig tillbaka till tiderna i Linn's lägenhet med filmkvällar och kladdkakor <3

Imorse när jag vaknade var det grått och tråkigt, men det har nu spruckit upp och solen skiner. Härligt! Har lite huvudvärk, och är en aning snorig, men förhoppningsvis stannar det där.

Ni får ha en bra dag. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Hare bra själv da! Kramis!

2010-03-19 @ 14:37:08
Postat av: linn

Filmkvällar... det var tider det!

När du blir svensk igen får vi bara vänta in Martini till landskapet och sen samla hela tjocka gänget och se en riiiiktigt weird film.

Ja, jag röstar på "andra sidan häcken"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback