J E A N S !

Jeans är ett mycket diskuterat ämne mellan Inga och mig.
Hon anser att jag borde köpa fler. Antar att hon inte gillar när jag går med rumpan bar. Men det är ju verkligen det att jag hatar att köpa jeans! Eller inte att köpa dem, utan att hitta, och framförallt prova.

Jag är otroligt kräsen, och det måste verkligen stämma för att jag ska kunna köpa. Och därför måste jag prova, prova, prova. Av med skorna, och alla kläder. På med kläder och skor för att gå ut och hämta nya. Av, och på. Och så fortsätter det.. Vem fan orkar?

Dock när jag väl hittat ett par, så bor jag i dem. Lever ju inte upp till Kissie's skönhetsideal med att lår inte ska gå ihop, så nu har mina favvisar feta hål mellan benen. Praktiskt kan man kanske säga? Jag löser det hela med att ha lite längre tröjor så att det inte ska synas alltför väl =)


Titta, där är min rumpa!


Kommentarer
Postat av: Låpael

This is relevant to my interests. Go on.

2010-03-09 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback