Lördag

Jag, Kjell och trehjulingen var ute på promenad genom Elsenz idag.
Vi konstaterade att det bor mer än ett weirdo här.
Folk står liksom helt random ute på gatan och tittar. Helt stilla. Hur länge som helst.

Har jag berättat om mannen som går till Eppingen fram och tillbaka varje dag? Han gormade och hytte med näven en gång när vi åkte förbi honom..
Anyways, jag var ute på en liten fin helgpromenad när jag närmar mig hans hus. Då ser jag honom stå och kissa på sina blommor.. Trots att jag höll på att få en smärre hjärtattack så bestämde jag mig för att helt enkelt titta bort och gå förbi. När han ser att jag kommer gömmer han snabbt undan det han hade i händerna, går diskret och hämtar tidningen, ler och säger hej till mig.
Det är bara i Elsenz man upplever sådant måste jag säga!

Annars har det varit en fin dag. 16-17 grader. Gött!


Titta vad söt jag är!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, det där andra wierdot då, med gosedjur på gården.

2010-03-21 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback