Tjo.

Det gäller att ta vara på dagarna, och stiga upp en anständig tid. Det är så jag tänker, och vaknar av mig själv vid åtta. Annat är det med Ellinor som fortfarande ligger och trynar, här brevid mig till och med. Hon är så fläskig att jag knappt får plats i sängen...

Gårdagen gick i de ambitiösas tecken. Klev upp halv sex, för att kunna infinna mig på körskolan klockan sju. Hade dubbellektion. Åkte till Svenstavik med en buss klockan tio. For till Bingsta och hämtade upp en massa crap. Väl hemma sorterade vi det, och sen dumpades det i Tyskbacken. Efter det förtjänade vi en myskväll med popcorn och film, tyckte vi =)


Idag blir det nog lugnt. Ska bort till KA och måla lite tak, samt sätta upp frystejp på lite lister m.m. Kanske ska bege mig ner och hälsa på min systerson också. Det var inte igår.



Snart är det FORUM! Problemet är dock vad jag ska vara på after-skin??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback