Nu drar jag till Västergötland.

Idag drar jag till Kinnekulla med A (min brukare).
Har laddat upp mp3n med lite P3-dokumentärer, så man har att sysselsätta sig på den 37 mil långa resan. Blir upphämtad här i Uppsala runt halv två, så jag har lite tid kvar att döda. Blir nog bara till att packa klart de sista grejerna, äta lite, och ta det lugnt.

Klockan ringde åtta imorse. Klev upp och väckte Pär-Anders. Diskade, och kokade lite ägg. Frukost framför Nyhetsmorgon. Och sen var det ut i solen för att byta däck på lilljeepen min. Pärra ordnade med det praktiska, och jag städade ur bilen. Massa jävla skit man samlar på sig när man kör alltså. Förjäkligt.


Var och simmade i onsdags förresten.
Tänkte hålla koll på hur många längder det blev, men villade såklart bort mig efter en stund. Men lyckades hålla ut en timme iallafall. Tycker det är så jäkla långtråkigt att bara simma fram och tillbaka. Men efteråt känns det sannerligen superbra!

Det var allt för den här gången.
Hare bra, hej.



Pärra retar mig för mina "vikar" på den här bilden =(
Jag börjar bli tunnhårig. Eller så är det dags att färga utväxten.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback