Dagen D!

När jag var liten tyckte jag att min farmor var så konstig. 
Varför gick hon och la sig så tidigt? Och varför klev hon upp så tidigt? Hon fick ju sova hur länge hon ville?! Jag kunde verkligen inte förstå.
Nu verkar det inte bättre än att man är där själv..
Efter en heldag igår, jobb från 8-17. Sen två filmer som resulterade i sänggång en sen sen timme. (Tog ingen powernap, tro det eller ej). Och ändå så vaknar jag pigg som en lärka kvart över åtta? Aja. Jag får helt enkelt, med glädje, fånga dagen.

Den sista tvätten är vikt och nerpackat. 
Har ätit äggmackor till frukost. 
Ska plocka ihop smågrejerna.
Sen åker jag!
Nu är det dags. Hej då Uppsala. Hej Örebro!



Kommentarer
Postat av: Erika

Som när farmor skulle laga soppa till oss för vi skulle komma på middag, hon gick upp klockan fyra på morgonen och började med den. 13 timmar innan vi skulle komma. Det kan man kalla framförhållning!

2011-08-27 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback