Gröna Lund.

Vilken fin dag jag haft med min bror!

Åkte alla läskiga karuseller. Twister, Jetline, Insane, Uppskjutet, Fritt Fall m.m...
Insane var fan insane. Skitrolig. Vi skrattade som små barn när vi var klara.
Fritt Fall var det värsta jag gjort i mitt liv. Det lilla barnet som satt brevid mig fruktade med all säkerhet för sitt liv när jag började gråta, och skrika att vi skulle dö. Bilden som togs var det styggaste jag sett. Såg helt förstörd ut. Men nu har man gjort det iallafall. En upplevelse.
Pärra avslutade med att vinna en jättechokladkaka. 
(På samma nummer som jag vann min Balle på Liseberg förövrigt. Läbbigt.)

Det roligaste på hela dagen var i varje fall inte någon av karusellerna faktiskt.
Det var att åka med Pärra. Jag skrattade så jag grät varje gång åt hans vrål när han var rädd. Går inte att förklara. Men det är helt klart värt att åka Insane för att höra det!!

När vi kommit ur Stockholm fick jag köra hem, så den lille kunde ta en powernap. Och nu har han åkt iväg för att jobba ännu en natt. Jag drar snart vidare för samkväm med Mallan.
Så fort Vem vet mest är slut förstås.



Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Ni verkar ha haft hur trevligt som helst!

2011-08-16 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback