Många tankar.

Kan erkänna att jag blir lite yr när jag sitter och försöker komma underfund med allt gällande mitt nya liv i Örebro. När är utbetalningen av CSN? Hur mycket får jag egentligen tjäna om jag jobbat/jobbar? Hyran ska vara inne ett visst datum. Hur viktigt är just det datumet, om man nu får pengarna lite senare? Kommer jag komma in i nollningen även om jag inte har möjlighet att vara där på introduktionsdagen?
Det är som sagt mycket tankar som far runt i huvudet just nu..

Känns som att man skulle skriva ner det på papper, så kanske det inte känns lika mycket efteråt. Och allt brukar ha en tendens till att ordna sig till det bästa när det väl gäller. Det är ett nytt liv som väntar. Ännu en gång. Såklart är jag lite nervös. Kommer jag verkligen klara det en gång till? Men å andra sidan kommer detta kanske vara det bästa jag gjort i mitt liv. Vem vet?!

Får iallafall en redig en slant på kontot denna månad.
Så då blir det depositionsavgift, första hyran, och sen Ullared!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback