Pär-Anders 33 år!

GRATTIS STOREBROR PÅ 33-ÅRSDAGEN!!!
Vi firade lite igår, men det var mest "utflyttningsfest", eftersom jag nu har resväskor packade och är redo att åka. Vi var till Etage, och jag måste säga att jag blev väldigt besviken på dem. Kunde inte ens spela Ja må han leva, och då låter de ändå vilken idiot som helst gå upp och sjunga någon dålig Carola-dänga. Pär-Anders konstaterade att han nu var för gammal för slir på stan, så vi köpte varsin sallad och gick hem och tittade på tv istället.

På tisdag åker vi till Stockholm och firar födelsedagen på riktigt med Gröna Lund.
Sen åker jag till Örebro, och Pärra åker till Lappland för att vandra.
Så det får bli en fin avslutning på tiden vi spenderat tillsammans i Uppsala.



Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Fina ungdomar!

2011-08-14 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback