Så mycket bättre när vi är tillsammans!

Efter att Pärra vaknat så blev dagen faktiskt lite bättre.
Vi tog rosa faran och åkte till Barkarby och gick i affärer. Dock åkte vi hem tomhänta. Lika bra det då det gäller att spara pengar nu! Bokade nämligen in Ullaredsresa idag.
Den 6 september åker jag och Cissi ner och stannar i stuga över natten. Kommer vara så mysigt att få umgås med tjejen min. Är inte så ofta det händer nu för tiden. Men eftersom jag flyttar till Örebro så kommer det bli ändring på det!

Hon och Jimmy har också idag meddelat att de ska flytta till en större lägenhet i Lindesberg, så om jag har lite tur nu så skulle jag få ta över deras gamla. Hoppas hoppas hoppas! Skulle lätta en stor tyngd från mina axlar då kan jag säga, eftersom jag har ångest över hela boendesituationen. Är inte länge kvar nu. Weee!



Pärlan på Yran. Charmigt.

Kommentarer
Postat av: Madde M

Åhhh vad Kul Kul Kul :D :D :D! Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback