Veckan som gått.

Nu har man snart spenderat en hel vecka här i Örebro.
Och en väldigt bra början har det varit kan jag lova!

Här kommer lite bilder från senaste dagarna.


Jag flyttade in i en redan halvt kaotisk lägenhet.


Såg denna turnébuss på vägen ut till Noramarken.
Starstrucked!


Den fina fina ringen som jag köpte på marknaden.
Inhandlade även en hoodie och glödbröd. Yum.


Vi flyttade ner soffan i källaren.
Det var ett projekt i sig.



Cissi hade sett gladare dagar.
Observera att det är flickorna som bär!!




Cissi skulle prova ut linser på Smarteyes.
Medan vi väntade tog vi lite roliga kort.
Fanns kamera så kunde man skicka bilderna till sin mejl. Tummen upp!




Var tvungen att ta en powernap efter första skoldagen.
Tar nog ett tag att komma in i det igen.

Nu är i varje fall också andra dagen avklarad. 
Känner mig redan piggare och mer alert. Gick heldag idag, och behövde inte ens ta en liten lur när jag kom hem. Höhö. Har inte varit på någon "nollning" ännu dock. Jag behöver vänner först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback