Ett sanningens ord.

Under dagen har jag, förutom att lyssna på för mycket Rocky Horror-musik, stört mig så otroligt på en sorts människa. Personen som sitter hemma på röven, och klagar över att denne lever i misär. Klagar över att det inte finns jobb, och att hon/han har inga pengar. Vill inte bo på stället den gör, och vill så gärna flytta därifrån.

MEN VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ???

Vad är det egentligen som hindrar dig?
Du har inget jobb. Du bor hos dina föräldrar. Det enda jag hör av dig är tjat om att du har så jävla tråkigt hela tiden. Kan tilläggas att du hade jobb.. i tre dagar. Sen var du less.

Jag är ett levande bevis på att man kan! Du kan bara resa på dig att åka.
Okej att jag hade turen att ha någonstans att ta vägen på en gång, men så svårt är det inte att hitta boende. Bara man ger sig fan på det. Och om man inte förväntar sig ett mansion

Jäkla gnällspik. Gör någonting åt det, eller sluta beklaga dig.
Jag lovar att alla är så jävla trött på dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma di!

ord och inga visor!

2011-02-22 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback