Hej.

Idag vare jobb från 16 till 22. En riktigt kort dag mot vad jag har blivit van med. Men jag är inte den som klagar. Dryg hemväg dock, tur jag hade Nalle som sällskap i bilen.

När jag kom hem låg Pär-Anders i soffan med feber.
Han som ska åka till Berlin imorn. Jag föreslog att han skulle vara hemma. Men som han sa, hade det varit jobb så hade jag sjukat ner mig rejält och tagit ledigt. Men nu ska jag bort, och då skiter jag i att jag är sjuk. Nu ligger han i soffan under täcket och tittar på X-games, och ojar sig när folk ramlar och gör illa sig. Halv fyra ska han kliva upp imorn.

Imöra är det också personalmöte. Mitt första som anställd på BAS, så det ska sannerligen bli spännande. Man skulle tydligen bli bjuden på lunch, och det tackar man ju inte nej till..


Vi är glaaaaada i rutor!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej du är ju inte den som tackar nej till mat. Haha!

2011-02-23 @ 07:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback