lost your balance on a tight rope.

Nu slår jag mig ner för dagen. Det enda jag kan tänka sträcka mig till ikväll är att laga mat. Visserligen har det inte varit en sån hektisk dag, men jag är sliten efter tidig uppstigning.

Var bort på BAS och skrev på avtalen, så nu är jag för alltid bunden till dom! När jag kom hem efter det så tvättade och diskade lite. Var på Vuxenhabiliteringen nu på eftermiddagen och hade ett möte med en av mina brukare.
För er som inte vet så är det nu bestämt att jag ska ha två brukare, och den andra har precis bestämt sig för att jag passade henne, så nu ska jag börja jobba på allvar.
Fick mitt schema - rent och snyggt. Men så fort jag fått det var det dags för ändringar så det vart kladdigt igen..


Ska i varje fall hem till Rätan 24-27 mars. 20-24 april. Och 29-1 maj.
Hej, jag kommer bli pank.. Bittert ska man få ångra medverkan i revy.

Nu blire soffan en stund.
Hare bra, hej.


Kommentarer
Postat av: Far denn

Vi hittar sponsorer!!

2011-02-25 @ 08:08:56
Postat av: Far denn

Vi hittar sponsorer!

2011-02-25 @ 08:09:49
Postat av: linn

Vad kul Emelie, att det finns folk som vill ha dig! ;D

Hoppas att allt kommer gå galant nu på nya jobbet!

Jag är ju inne på samma spår som du, men tar en utbildning i området först så man har någon chans på marknaden. =)

Må gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback