You remember me.

Åh herregud, nu var det ett bra tag sen jag skrev...
Jag hänger ju bara hemma och gör ingenting så det har inte funnits så mycket att skriva.

Idag skulle jag iallafall ut till Alunda för att träffa en potentiell brukare som jag kanske ska jobba med, men de hade blivit sjuka, och kunde inte träffas. Men åkte ändå till BAS för att träffa Carina som hade hand om den andre brukaren de tänkte skulle passa för mig.
Jag är inte så jätteduktig på att hitta i Uppsala ännu, så jag drev omkring bakom ratten ett tag innan jag hittade fram 40 minuter för sent. Jag som är en tidhitler mådde rätt dåligt över detta. Men men, can't win 'em all.
Fick svara på lite frågor (samma som förra gången jag var där), och sen bestämde vi att jag skulle träffa brukaren senare på eftermiddagen. Vilket jag nu gjorde, och kom hem för en stund sen. Hon var jättesöt, rolig, och smart. Så imorn börjar jag gå dubbelt hos henne!!

Pratade med Pär-Anders också, och han säger att han hör det viskas på psyket att mina papper var klara där, så jag skulle få börja gå dubbelt där också. Och på tisdag ska jag ge Alunda ett försök till. Så nu börjar det hända grejer kan jag lova!!

Har också fått mejl från Norrlandskören, som meddelade att jag kom med. (Var på insjungning i lördags). Blev rätt förvånad eftersom jag tyckte det gick skitdåligt. Men de kanske har ont om folk. Vad vet jag. Ska iallafall tänka över om jag vill vara med eller inte. Om jag kommer palla stämmor och skit..


Nu blev det ett långt och tråkigt inlägg.
Hare great!


Lillplutten.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååh, vad roligt!! Klart du ska vara med i kören, om du känner att du hinner när du börjat jobba =)

2011-02-11 @ 08:50:57
Postat av: Mamma Di

oj! Mycket nu! Klart som korvspad att Du klarar kören och att Du skall vara med! om du hinner för jobbet som Erkki skrev! Pöss!

2011-02-11 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback