Dag på stan.

Eftersom jag somnade klockan fem imorse så var jag ganska yr i mossen imorse när klockan ringde vid nio. Det var Camilla från Brukarassistans som ville jag skulle komma på intervju imorn. Yeey! Hon hade en del platser som skulle fyllas, så vi skulle träffas och prata om vilken hon trodde skulle kunna passa mig bäst. Så det blir till att hoppas på det bästa!!

Efter mitt brutala uppvaknande så la jag mig på soffan för att bara "ta det lugnt", och klockan tolv vaknar jag av att telefonen ringer igen. Ett okänt nummer, och när personen på andra sidan linjen säger att det är Cecilia, så tar det någon millisekund innan jag faktiskt förstår att det var min long lost friend Cissi. Hon landade på Arlanda imorse efter ett år i Australien, och nu skulle hon svänga förbi Uppsala på vägen hem.
Så vi har varit på stan. Fikat och pratat. Hur kul, och mysigt som helst!
Synd bara att hon var tvungen att åka lika fort som hon kom. Men vi träffas snart igen! =)


C & E i Turkiet '09.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kul, kul! Lycka till! och vad trevligt att träffa Cissi! Puss!

2011-02-03 @ 09:31:21
Postat av: C

Underbart att träffa dig igen min vän!! Ville inte åka.. <3

2011-02-03 @ 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback