will you be my love?

Godkväll.

Nu har jag intagit soffläge för att slötitta på en film innan jag lägger mig. Hunn är tillbaka och ligger nu bakom min rygg. Pär-Anders är på Orvars så det är ju trevligt med lite sällskap iallafall.

Dagen har i varje fall gått jättebra!
Jag blev godkänd av min arbetsgivare, och imorn jobbar jag min första dag solo. Lite snabbt skulle man väl kunna tycka, eftersom jag bara gått två dagar intro. Men det var bråttom, och jag tror jag har tillräckligt med insikt för att klara av det. Förhoppningsvis kommer det gå fint.
Sen så ska jag tillbaka till kontoret och skriva avtal, och träffa en sjuksköterska och fixa delegeringen. Och på tisdag ska jag till Alunda och träffa den andra (potentiella) brukaren. Spännande!


Nu ska jag koncentrera mig på filmen - Hachiko.


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul Kul!

2011-02-14 @ 09:23:39
Postat av: Mamma Di

Instämmer med föregående talare! Puss!

2011-02-14 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback