11 januari.

Vilken produktiv dag..
Har varit till "skandalen" och pratat om restplatser till universitetskurser. Fixat en egen liten sovhörna till mig. Packat upp mina väskor och lagt ner kläderna i lådor som Pärra röjt upp åt mig. Har också dragit iväg några CVn..

Pär-Anders har nu på senare kvällningen både bakat bröd och lagat mat. Klyftpotatis, älgkött och vitlökssås. Och det var så det knulla i mun. Helt fantastiskt! Det tog dock tydligen på krafterna för nu ligger han och snarkar och rycker i soffan. Han skulle tydligen iväg och spela innebandy sen också, så han får lov att ta igen sig lite.


Får se vad kvällen, och morgondagen har att bjuda på.
Känner att jag måste skriva ut lite papper, men har ingen skrivare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback