Good Morrow!

Har fått dille på matprogram. Inte direkt så att jag tittar på tablån, och letar efter sådana program. Men det blir bara liksom. Trevligt tycker jag. Särskilt när man inte ätit på en hel dag. Man blir inge hungrig eller så...

Igår när Pärra kom hem så hade jag maten på bordet. Underbar syster som jag är. Jag stekte lite pärer, och gjorde Biff Strindberg (väldigt avancerat det lät, ska inte berätta hur simpelt det egentligen var). Lite vitlökssås på det, och lyckan var gjord.

Idag ska jag ringa några samtal, och så ska jag gå ut på ett ärende.

Have a nice day!



Kommentarer
Postat av: Far denn

Man ska ju ha en jävla otur om det inte är ett matprogram när man slår på TV:n!!!

2011-01-25 @ 07:51:27
Postat av: Far denn

Man ska ju ha en jävla otur om det inte är ett matprogram när man slår på TV:n!!!

2011-01-25 @ 07:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback