Semester.

Blir som väntat inte så mycket uppdatering nu när semesterdagarna spenderas i Rätan. Blev i alla fulla fall tre veckor istället för två, pga lite missar i schema m.m.  Och det tackar man verkligen inte nej till. Märker dock att det börjar ta slut på grejer att göra. Kajkar till förbannelse ska jag be att få tala om. Och nu när min lilla systerson har begett sig ner till mina hemtrakter så kan man inte ens hänga med honom. 

Badade med nytelefonen i helgen också. Skulle åka vattenskoter för första gången i mitt liv. Tre meter från stranden tippade vi, och hela väskan blev blöt. Hade jag varit smart hade jag nog lämnat den på land, men när alkoholen åker in, så åker vettet ut. Trodde i varje fall att Ifönens sista stund var kommen. Men efter lite tork under en lampa, så fungerar den återigen, och är som ny. Lycklig!


Pappan och Empan på invigningen av badet på Rätans Camping.
Ska man hinna med ett frivilligt dopp innan man far kanske?!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

skoj med lite uppdatering och fina bilder!

2011-07-05 @ 09:46:26
Postat av: Mamma di!

Det vart väl inget frivilligt dopp!?

2011-07-10 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback