Göte-la-borg.


Ja, här på bloggen är det lugnt och fridfullt ser jag.
Tänkte ni behövde finna eran inre frid, och inte haka upp er på mitt liv så mycket =)

Hann knappt tillbaka till Uppsala, innan det var att packa väskan igen för att åka ner till Göteborg. Jag och Annicken lämnade Centralstationen runt elvatiden i tisdags. Väl framme i Götet tog det ett tag att hitta till hotellet, men tack vare den smarta uppfinningen kallad Iphone så hamnade vi till slut rätt. Fina Christian mötte upp oss, och vi fick erfara hans ringa kunskaper om staden han bott i sedan 24 år tillbaka. Göteborgshjulet. Sen mat på Hard Rock Café, där han ville briljera med sin franska till en polsk servitris (!). Hängde på Liseberg i nära tolv timmar på onsdagen. Första och enda gången jag spelade på ett chokladhjul, bara för att ge Annicken lite motstånd, så vinner jag den största Ballen. Kan tilläggas att detta var tidigt, så sen fick jag släpa runt på den resten av dagen. När Christian kom runt fem tog han över dock. Han gillade tydligen att imponera på småsmisk med sin balle.

Kvällen. Underbara kvällen.
Mat på Texas stekhus. Sen träffade vi upp Matthias. Drack öl, pratade om den gamla goda tiden, var upp vid Skansen Kronan och tittade ut över Göteborg i nattskrud. Fina, fina stad! 
Skratt, tårar, ånger. Men men, ingen sa att livet skulle vara lätt.. 


Göteborgshjulet.


Läppstiftet.


Annicken spelade på det mesta på Liseberg..


.. men vann ändå ingenting.


Jag var nöjd med min Balle.


Orgie bland gosedjuren.


Och efter orgier kommer öl.


Bästa tatueringen!


Matthias uppe på Skansen Kronan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt med lite uppdatering! Saknar dig redan, puss på dig!

2011-07-15 @ 09:50:01
Postat av: Mamma Di

Säkert var det roligt att vara på semester i Götet!

Puss!

2011-07-15 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback