Eckerölinjen.

Igår var det kryssning med jobbet på schemat.
Släpade storröva ur sängen strax efter sex. Var i valet och kvalet om jag skulle ta bilen eller cykeln bort till Willys där vi skulle kliva på bussen. Jag trotsade regnet och tog cykeln. Vilket också betydde att jag kunde ta mig en jäkel på båten utan att behöva oroa mig att vara körduglig till landstigning. Lovely.

En galen buffé. Så galen att jag inte ens tog efterrätt. Jag liksom..
Häng uppe på ett regnigt däck. Vinkade till Åland. 
Taxfree med noll fynd.
Allsång med Jampa och Lelle. Drog även av en duett med Lelle när han kom och satte sig brevid mig med micken. Till tonerna av Dagny impade jag byxorna av hela staffen. Inbokad till julfesten blev man också. Vet dock inte hur allvarligt jag ska ta det.

Var tillbaka i Uppsala runt halv fem. Då var det bara att trampa hem. Laga mat. Tog en prommis. Sen var det häng i soffan resten av kvällen. Väldigt mysigt!

Iallafall så var det en väldigt trevlig dag!
Kul att få lära känna personerna lite bättre.


Frida, Cecilia, och Bianca.


En salig blandning.
Brukar vanligtvis inte äta räkor, potatis, och croissanter tillsammans.



Framme i Åland.
Tråkigt på vädret dock. Båten gungade sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback