En fin dag.

Tänk att jag sov till 13.00 idag. 
Hade tydligen lite sömn att ta igen sen helgen.

Sol och 25 grader varmt, och dagen började med kaffe framför tvn. Trots att min storebror känner sig lite krasslig så klädde vi oss och gick ut i finvädret. Tog en promenad ner på stan där vi upptäckte att Eric Saade spelat precis, och han satt nu på scenen och skrev autografer. Hann alltså inte se något uppträdande, vilket Pärra tyckte var synd, för han älskar honom. 

Köpte en dricka och vandrade sedan hemåt igen. 
Han gick till sängen direkt och jag tycker mig höra snarkningar, så det tog sannerligen musten ur den stackars kraken. Kanske en annan ska försöka göra någon nytta. Diska kanske? Eller packa upp sen helgen? Vilket låter roligast? Inget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback