Vin och vinst.

Ja, men tänk att Sverige vann. Det var ju helt underbart!
Känns som en bra revansch efter fiaskot i hockeyn.

Ställde klockan på nio imorse, men tog mig ändå inte upp förrän halv tolv. Skulle vara ute i Alunda strax innan ett så det var bara att dra på sig någonting, ta lite frukost, och sen fara. P-möte, och sen lite småplock innan jag slutade och for hem igen. Sallad, rosévin, och fotboll gjorde kvällen till topp.

Nu är jag så trött att jag bara sitter och skrattar åt allting. Kanske är lite halvfull också. Ska duscha en snabbis. Måste fan klippa mig. Mår dåligt när jag inser att mitt hår är en blandning mellan ett skatbo och en hästman. Skärpning Emelie för fan! Nu får det vara nog. Hare bra, hej.


Empan - kommer nog somna gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback