30/3 - Onsdag.

Även fast jag var uppe rätt sent igår så vaknade jag tidigt.
Men inte blir jag ledsen för det inte. Idag hade jag tänkt hinna med promenad, och lite tvättning. Eftersom jag jobbar natt idag, kväll imorgon, och dag på fredag så är det idag enda dagen jag hinner tvätta inför helgen i Örebro.

Åker tåget 16.39, och kommer vara framme 19.30.
Då blir det mys framför Så Ska Det Låta, och en massa tjejsnack!!
Och på lördag blir det fest! Jag kom ju med önskemålet om att de skulle vänta med inflyttningsfesten tills jag kunde komma. Vet inte om de gjort det, men kalas blir det iallafall =)


Undra om jag ska ta och cykla på affären och köpa tvättmedel. Jag har ju ännu inget "inbrottssäkert" lås till cykeln. Men om jag snabbar mig inne i affären ska den väl sitta relativt säkert. Har iallafall ett lås.
Japp, så får det bli.

Ha en jättebra dag.
Puss & Kram!


Empan och Cissi vet hur man kalasar.
Hoolabandoola, titta under kjoola!


Kommentarer
Postat av: C

Vi har faktiskt väntat med inflyttnings festen :D

2011-03-30 @ 10:58:32
Postat av: Far denn

Skönt att Du åker tåg!!!

2011-03-31 @ 08:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback