Godkväll.

Har haft en dags återhämtning efter jobbhelgen + månda'n.
Tänkte igårkväll att jag skulle sova tills jag vaknar dagen därpå, och jag somnade med den tanken gott vilande. Dock kände inte min käre broder att jag förtjänade det, utan han ringde klockan nio och väckte upp mig. Då blev det lite röjning och diskning. Eftersom sånt inte görs när Emelie inte är hemma...

Åkte på P-möte på eftermiddagen. Och sen var det ner på stan för att fika kaffe och semla tillsammans med Lisa. Efter lite svullning gick vi på Friskis och tränade av det med lite Styrkemedel. Imorgon är jag helt ledig, så då blir det Skivstång.

Pär-Anders gjorde supergod middag idag. Baconinlindade ädelostfyllda kycklingar. Säg det femton gånger snabbt ni! Serverades tillsammans med lök, paprika, och oerhört stark vitlökssås, gjord av mig. Det var som ett samlag... i min mun.

Nu äre BB på gång!


Va bruuuuuun!


Kommentarer
Postat av: linn

Här gjorde man ju ett misstag och gick in på din blogg, hungrig som man är!

Ostroooon-Emelie! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback