I feel pretty..

Ännu en ledig dag. Och det har varit en äkta slappardag.

Vaknade inte förrän halv tolv, och då blev det bara soffan tills fyra då jag lyfte på arslet och gick ut och promenerade en timme i finvädret. Sol och plusgrader.
Jag sitter och lovar bilder, och så glömde jag kameran hemma. Men jag kan beskriva hur det var. En osminkad, sjungande Emelie i solbrillor och mp3n i öronen, och halvt om halvt snö och asfalt på marken. Det var väl ungefär så det såg ut skulle jag tro. Ont i röven har jag efter spinningen också, pga sadeln. Man har ju så jäkla benig röv....


Nu är det bara ca veckan kvar tills jag åker hem till Rätan!! =)


Bild från en annan solig dag.
Finbilen nere på gatan också =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Välkommen hem till Rätan!

2011-03-18 @ 07:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback