Lite update!

Tjoflöjt!

Efter att jag och min bror återkommit till Uppsala efter helgen i Jämtland, har jag hunnit jobba två arbetspass. Känns bra, känns bra. Ska pressa in så många pass som möjligt innan mars tar slut så man får en fet lön i slutet på april!

I helgen planerade jag att vara hemma och ta det lugnt, men det blir Örebro istället. Mycket, mycket roligare om jag får säga vad jag tycker! Nu ska jag bara se till att jag lyckas ta mig dit oskadd och utan att köra vilse (inte så stor chans).

Nu blir det att äta lite kokta ägg. Jag går numera på grötdiet. Har endast ätit två gröttallrikar sen jag kom till Uppsala. Det är så de ska tas. Biaffrabarn till sommaren var det tänkt. Jajemän!

Hare gött.


Knödeln fyllde 2 år i lördags.
Galet att det var hela två år sen jag fick det underbara samtalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback