Sonntag.

Hallå i stugan.

Nu är det återigen söndag, och helgen är snart slut. Imorn börjar jobb klockan åtta.

Helgen har varit lovely!
Orvars på fredag tillsammans med Lisa. Drack öl, och jag introducerade henne för vår pilkastning. Ingen kväll utan pil såklart. Blev lite väl onykter kanske. Gick iallafall hem strax efter tolv och la mig i soffan för att kolla på reprisen av BB, men somnade innan. La mig inte i sängen förrän fram på morgonkvisten.

Hela lördagen sen låg jag i soffan. Klädde inte ens på mig. Kollade Mello i min ensamhet tills Pärra kom hem i tid till röstningen. Helt fel vinnare, enligt min åsikt. Men men, jag röstade inte, så jag ska kanske inte klaga..


Idag försökte jag vara lite mer aktiv. Så jag diskade, dammsög lite, och duschade faktiskt. Behövdes efter sunkdagen igår.
Nu ska jag försöka släpa med mig min bror på Willys. Det ekar i kylen!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fina syskon.

2011-03-14 @ 07:50:59
Postat av: Mamma Di

Jätte fina! Puss

2011-03-15 @ 07:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback