Ensammys.

Tänk att med lite god vilja så går det mesta. (Eller så är det med en snäll mamma som det mesta går). Hon gick med på att låna mig lite pengar, så nu har jag införskaffat mitt första gymkort någonsin. Sjukt peppad är jag, och ska dra med mig Pärra imorn så han får introducera mig för lokalerna osv.
Så nu får ni peppa och uppmuntra mig! För nu jäklar ska det bli ordning på torpet.
Starting tomorrow, eftersom ikväll är det slapp i soffan..

Pär-Anders åkte iväg och jobbade natt. Så nu har man teven för sig själv hela kvällen. Det är vad jag kallar kvalité. Han har en förmåga att vilja titta mycket på sport, tex hans nya favorit X-games. Så ikväll blir det riktigt tjejigt med Halv åtta hos mig, Sofias Änglar, och Big Brother. Fina fisken.



En gammal bild från Thailand,
bara för det inte gick att ladda upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback