F&S.

Dagen har flytit på i sakta mak.

Var bort och tittade på rean på Team Sportia, och handlade lite livsmedel på City Gross. Åt Tacos till middag. Och nu för en stund sen kom jag hem från mitt första pass på Friskis & Svettis. Flex - funktionell träning med fokus på rörlighet. Visste inte vad det var, utan tog det som fanns ledigt bara för att komma igång.
Och fybubblan säger jag bara! Promenaden hem efteråt behövdes verkligen. Det kändes som om benen inte tillhörde mig. Så träning är välbehöveligt nu märker man.
Har bokat ett Step imorn, och Spinn på fredag. Nu kör vi!





Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Duktigt att du kommer igång! Mer än vad jag kan säga! Går fortfarande i väntans tider!

2011-03-03 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback