Heartbeats

Härligt att kliva upp tidigt och ta vara på dagen!!

Slog upp de vackra blå tio i sju. Slutade jobbet åtta och vandrade då hemåt i solsken. Härlig och frisk luft, så det var en riktigt bra start på dagen!
Väl hemma drack jag kaffe och konverserade lite med bror innan han nyss gick iväg till sitt arbete. Att vi går om varandra är för mig helt ok. Då hinner vi inte bli överdrivet less på varandra. Dock blev han "förbannad" på mig nu på morgonen, men var tvungen att be om förlåtelse när jag gick med på att hämta honom efter jobbet så han slapp gå hem och missa Big Brother.. Våra liv kretsar nämligen runt BB. Lördagar är veckans värsta dag, eftersom det just inte sänds något BB då...

Som vanligt på lediga dagar blir det oftast lite röjning i lägenheten.
Skulle egentligen behöva tvätta också, men har en stark känsla att tvättstugan inte är ledig, eftersom det är söndag, och alla slashasar är hemma i huset. Måste hinna tvätta innan avresan till Rätan. Kan inte komma hem i skitiga och trasiga paltor heller. Går bara inte!


Just nu.
Världen känns lite opponer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback