Friss.

Jag är i stort behov av en klippning!
Ellinor klippte en bit vid påsk, men hon var lite feg och vågade inte ta så mycket, så det är fortfarande slitet. Luggen måste ansas, men det orkar jag inte, så har den mest uppnålad.

Jag brukar ju klippa mig hos Bettan vanligtvis, men jag tror faktiskt jag ska pröva på någon Uppsala-frisör. Pärra går till en nere på hörnet, nämligen Andréas, (killen svär att han inte är gay.. yeahyeah, whatever..). Vill verkligen göra ett upplyft med frisyren. Har ni några tips?

Och jag antar att det kommer vara tyst som i graven nu.
Som vanligt när man frågar någonting...



Man kanske ska bli blond igen?

Kommentarer
Postat av: Madde M

Klipp upp och klipp lugg = Faaaaaab! ;) <3

Postat av: C

Jag tycker juh att du är skitsnygg i mörkt hår och lugg ja, men jag vet hur jävlig en lugg kan vara att hanskas med :p

2011-05-18 @ 20:12:45
Postat av: Ellinor

Säger väl tvärtemot jag då..färga blonda slingor (så håret ser ljus ut, men ändå är lite mörkt..förstår du?). Sen tycker jag att du ska klippa upp litegrann..å kanske en snelugg? Nä jag vettefan ja..

2011-05-18 @ 22:57:41
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback