Montag!

Jag känner mig rätt hängig kan jag säga.
Hela dagen idag har jag legat och fläskat i soffan. Jag som annars brukar hålla mig borta från diverse preparat som hjälper mot värk, men idag var jag faktiskt tvungen att köpa Alvedon. Har knaprat och tyckt synd om mig själv. 
Var inte jättesugen på att kliva upp och åka på fotokurs med A. Men vad gör man inte för deg.


Imorgon börjar jag jobba fyra och jobbar natt, så förhoppningsvis har det lugnat ner sig lite då. Ska tvätta, städa, och fixa disken enligt Pärra. Sen säger han också att han ska "sova som fan". Så jag vet inte vilken tid han kommer behaga kliva upp.. Får se hur det utvecklar sig.


Fan va rolig jag känner mig.
Jag älskar ju verkligen att läsa om folk som klagar över sjukdomar.
Älskar mig själv. Mums!!!



En frisk och glad Emelie i Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback