Söndag.

Vilket kärt återseende bloggen. Det var verkligen inte igår.

Sitter och kollar på reprisen av Eurovision. Slog på tvn precis när Eric skulle sjunga. Ganska duktigt gjort av mig faktiskt! Vet redan resultatet iofs, men det är nästan lite skamligt att missa det. Missade det inte ens när jag var på solsemester i Turkiet för två år sen när Norge vann..  

Jobbade hos A igår. Var på 40årsfest, och agerade chaufför. Blandannat till A's något överförfriskade mamma som ville åka hem tidigare.. Var hemma i Uppsala vid halv två. Då blev det One Tree Hill och nattamat, men somnade i stort sett så fort jag la huvudet på kudden.


Ska också lägga upp bilderna från Forum.
Dock passar inte minneskortet i min nya dator. Så jag måste lägga in bilderna på Pärra's dator. Föra över dem till den externa hårddisken (har inget usb-minne), och sen lägga in dem på min dator. Så det är en procedur om jag säger så.. 


Ett ord.. Klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback