Bilprovningen.

Som sagt klev jag upp i ottan för att kunna läsa boken klart, så när jag kom hem från skolan lade jag på en rulle och tänkte ta mig en välförtjänt pn. Men då ringer moder'n och säger det är dags för besiktning. 15.20. Så då var det bara att kliva upp igen. Blev så illa tvungen att ta på mig bh också. Jag som precis befriat getteran.

Finaste bilen jag har. Inga anmärkningar alls!
Blev bara lite halvt bestört över hur smutsig hon är. Får ta och tvätta henne när snön kommit, nu är det väl nästan ingen mening. Eller vad tror ni?! Karl'n som besikta tyckte för övrigt att det var en fin färg. Så där fick ni som sagt att den är ful. Särskilt du, Ingvar på macken!

Gjorde lite köttfärsbiffar till middag. 

Ja, det var väl allt.
Hare bra.


Här var hon ren och okysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback