Julpyntat.

Dagarna går lite upp och ner märker jag.
Efter jag tagit en promenad, hämtat ut ett paket, och ätit lite pepparkakor tillsammans med julmust så kändes det inte så farligt längre. Tror det är nu när juletider närmar sig som jag börjar längta hem. Tanken av att sitta här hemma kvällarna lång helt ensam och känna mig allen är inte så lockande. Men nu är det faktiskt mindre än en månad tills jag får åka hem.

Tjuvstartade med julpyntet. 
Blev lite, lite upprörd över att det inte var min jullåda som kommit med från Rätan. Med mina juldukar och min julstjärna. Men då blev det en massa tomtar i lägenheten istället. Inte lika juligt som jag hoppats, men man tar vad man har som man brukar säga.

Korvstroganoff, ris och broccoli till middag.
Fan va jag tycker om broccoli. Så jävla gott!






Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Var det inte Dina tomtar Du skulle ha! Inte visste jag att Du hade mer grejer någon annanstans. Ber hundra gånger om ursäkt men det kanske inte hjälper!

2011-11-23 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback