Skitliv!

Hormonerna spritter i kroppen på mig tydligen. Efter att ha vaknat upp på ett fint humör slår det plötsligt helt om och jag blir ledsen och nedstämd. Vill inte göra hemtentan efter att ha läst frågorna och inte vetat vart jag ska börja. Känner till och med att jag skulle kunna hoppa av bara för att få åka hem och krypa upp i famnen på mamma..

Så idag har jag inte gjort någonting av värde.
Jag har legat i sängen, kollat på Amazing Race, Top Model och Adventureland. Orkade inte ens kliva upp för att äta någonting. Så då tryckte jag två lussebullar nu istället. Jävligt bra Emelie! Jävla fetto! Du ska fan inte klaga om du ändå inte gör något åt det.

Nu ska jag tvaga min kraftiga hydda.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Oj oj, Du får krypa in i min famn då Du kommer hem! Dröjer inte så länge nu! Puss

2011-11-29 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback