Tenta.

Tycker det är väldigt roligt när folk pratar om att "nu är tentan klar, nu åker jag hem i en vecka!". En annan har inte så mycket val än att kliva upp dagen efter sin tenta för att börja en ny delkurs. 
Har dock överseende med att jag tar examen i januari, och då kommer jag åka hem. Jag kommer åka hem som fan! Blir med största sannolikhet Thailand också. Jag ska ta min bleka lekamen och åka själv. För det är en sån tjej jag är. Inte den som är den liksom..

Jag tyckte förövrigt att tentan gick riktigt bra!
Gillar att jag går en kurs där man kan flika in mycket av sina egna erfarenheter istället för att bara sitta och spy fakta över ett papper. Hoppas på ett VG, men man ska inte ropa hej!..

Ha en fin dag, ni fina.


Kaffe ur en jääääättestor mugg.
Införskaffad på Ullared. Vilket klipp!

Hahaha, va i helvete hände med min hand på bilden.
För det första ser den inte ut som min, och så är den baaaauta! Typ som mitt face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback