Tough times ahead.

Hej folks.

Seminariet idag gick prima. Vi pratade på om att kvinnan är underordnad mannen och att det är det vi får lära oss redan när vi kommer ut ur mammas mage. Med ett rum fullt med tjejer kunde vi alla hålla med om att boken väckt känslor. Minst sagt.

Fick uppgift till nästa seminarie som är på torsdag, som går ut på att vi ska ut på "krogen" och observera hur män och kvinnor flirtar och raggar på varandra. Jäkligt kul kan man ju tycka.
Men att läsa en bok på 280 sidor, göra en observationsuppgift, förbereda en 10minuters-presentation, samt ett A4-papper med punkter till inlämning, känns lite väl saftigt att klara av på två dagar. Särskilt när vi är första gruppen på torsdag och börjar okristligt tidigt...
Att ingen i gruppen ville gå ut och observera tillsammans gjorde ju inte saken bättre heller. Då måste vi sammanstråla våra uppgifter från helt olika ställen vid helt olika tillfällen.
Jo. Lite grinig är jag nog...

Detta gjorde att jag var tvungen att ställa in den planerade resan till Boda Borg imorgon. Jag hoppas mina kamrater inte blev alltför arga och besvikna på mig, och att vi gör trippen inom en snar framtid ändå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback